• مادیزد
  • مادیزد

محصولات سامسونگ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سامسونگ با ضمانت سام سرویس 

شرکت مادیزد، در سال ۱۳۸۲ تاسیس و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماشین های اداری و مهندسی کامپیوتر و الکترونیک شروع به فعالیت نمود. از آنجا که اکثر متخصصین و مسئولان این شرکت دارای درجات علمی و تخصصی مرتبط، با سوابق تجربی بسیار بالا می باشد، سعی شده در کلیه سطوح بهترین پیشنهادات ( جهت فروش و خدمات پس از فروش برای مراجعین محترم را داشته باشیم چنانکه به جرات می توان گفت این شرکت در این فاصله زمانی کوتاه، به رقابت در سطوح بالا با پیشکسوتان این عرصه پرداخت.

این شرکت با عنایت خداوند متعال و به سبب، همت و پشتکار بلند پرسنل و با تكيه به اصل صداقت در کار و با ایمان به تجربه خود، موفق به کسب نمایندگی های متعدد گردید. به دلیل سابقه و اعتبار نمایندگی ها و همچنين قدرت و توانایی این مرکز در خدمات پس از فروش، در مدتی کمتر از زمان پیش بینی شده، شرکت توانست جای خود را در میان دوایر دولتی و خصوصی و شرکت های همکار باز نموده و به عنوان نماینده برتر کشوری خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ در سال ۱۳۸۸ نایل گردید.


مفتخر خواهیم شد که از محل شرکت، محصولات و توانمندی های بالفعل و بالقوه آن دیدن نموده و ما را از نقطه نظرات عالی خود مطلع فرمائید. ارائه خدمات متمایز موجب مسرت ماست با سپاس شرکت ماديزد